Afscheid van de vierdes

We konden in extremis het schooljaar op een feestelijke manier afsluiten.

We konden in extremis het schooljaar op een feestelijke manier afsluiten. Door ons grote aantal vierdes was het niet mogelijk om ook de ouders uit te nodigen. Zoals beloofd zorgen we wel voor een mooie herinnering dankzij de bijgevoegde film. Het is duidelijk dat er heel wat talent op onze school aanwezig was.

We willen de ouders langs deze weg nog eens bedanken voor het vertrouwen in onze school. We zijn vier jaar lang elkaars bondgenoten geweest.

Tijdens hun afscheidsspeech op het einde van het vierde jaar halen de klassenleraren meestal goede herinneringen aan het voorbije schooljaar op, doorspekt met anekdotes over de skireis, de sportdag, de uitstappen , de studiereizen, de schoolfuif,.… Helaas besliste het coronavirus hier anders over. De vierdes die we uitzwaaiden moesten dit alles missen. Maar laat ons de focus leggen op wat er wel was zoals de enorme portie veerkracht, de vriendschap, de groei naar zelfstandigheid waarin we jullie mochten begeleiden.,.. .Geniet d.m.v. de film van wat er was, profiteer van de vakantie en begin dan vol goede moed in de volgende school. We zijn er zeker van dat jullie daar een waardige ambassadeur van het RHIZO College Zwevegem zullen zijn.