Rode Neuzen Week

In het kader van de Rode Neuzen Week werden er in het RHIZO College Zwevegem een aantal bijzondere activiteiten op het getouw gezet. Deze droegen nog extra bij aan de goede sfeer op school en steunden meteen ook het Rode Neuzen Fonds. Dit zorgt er voor dat het geld opnieuw terechtkomt bij organisaties en scholen, die het op hun beurt investeren in het mentaal welzijn van jongeren. Soms twijfelen leerlingen om een gesprek aan te gaan met een leerkracht bij wie ze zich goed voelen. Door het opspelden van de Rode Hartenbutton gaven de leerkrachten het signaal dat ze er zijn voor de leerlingen. Tijdens de Rode Neuzenweek werd er lekkere tomatensoep geserveerd, kon er deelgenomen worden aan een tafelvoetbaltornooi, aan knutselkriebels of aan manicure.