Leerlingen genieten van sportdag

Op dinsdag 7 juni was er opnieuw de jaarlijkse sporthoogdag.

Op dinsdag 7 juni was er opnieuw de jaarlijkse sporthoogdag. Het sportteam van het RHIZO College Zwevegem had op geen inspanning gekeken om alle leerlingen een leuke dag te bezorgen. Voor de eerstes bouwde MOEV de vertrouwde sportlocaties om tot een waar sportpretpark. De tweedejaars trokken naar de transfosite waar Oenanthe enkele avontuurlijke sporten organiseerde. De Gavers in Harelbeke zijn al sedert vele jaren ’ the place to be ’ voor de derdes. Tenslotte hadden de vierdes het genoegen om als eersten kennis te maken met een nieuwe locatie, nl. ’ De Geestige Put ’ in Waregem. De minder gunstige weersomstandigheden konden het enthousiame van onze leerlingen niet temperen. Hopelijk kan er volgend jaar opnieuw een sportdag plaatsvinden en voor het eerst sedert lang ook opnieuw een langlaufdag ( op donderdag 26 januari 2023 )