Prima organisatie van de veldloop voor scholen

In het kader van het loopcriterium Zuid en de Vlaamse Loopweken voor Scholen pakte het RHIZO College Zwevegem in samenwerking met Moev en de sportdienst opnieuw uit met hun cross. Bij het lager onderwijs namen er 42 scholen deel, goed voor ruim 900 deelnemers. Het middelbaar onderwijs tekende voor 500 deelnemers uit 21 scholen. Het sportteam van COZW mocht trots zijn op de overwinning in het ploegenklassement van de miniemen B en cadetten B jongens en de tweede plaats voor de miniemen A jongens, miniemen A meisjes, miniemen B jongens en cadetten A jongens maar vooral op alle leerlingen die hadden deelgenomen.